Vracení zboží a reklamace
Jaké mám právo na vrácení zboží?
Pokud nejste spokojení s doručeným produktem a chyba je na naší straně (např. poslali jsme Vám poškozený produkt, nesprávný potisk, jinou velikost nebo barvu apod.), prosíme bezodkladně nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu na bhgdesign@seznam.cz
Budeme Vás obratem informovat o potřebném postupu při uplatnění reklamace.
Co mám dělat, pokud mi dodaný produkt velikostně „nesedí“?
Pokud Vám Vámi navrhnutý a námi potištěný produkt nesedí velikostně, v první řadě nás informujte na e-mail: bhgdesign@seznam.cz. Budeme Vás následně kontaktovat a dohodneme další postup. Ve většině případech si od zákazníka zboží vyžádáme nazpět a následně mu vyrobíme produkt ve správné velikosti.
Zákon stanoví 14denní lhůtu „na rozmyšlenou“ a dává vám tak možnost prohlédnout a vyzkoušet si zboží. Toto zkoušení by však mělo sloužit pouze k nezbytnému vyzkoušení zboží (zda sedí velikost), jako když si jej zkoušíte při koupi v kamenném obchodě. V opačném případě by šlo o používání zboží, při kterém by se jeho hodnota snižovala.
Odstoupení od kupní smlouvy není možné jestliže bylo zboží upraveno podle vašeho přání, nebo přizpůsobeno vaší osobě. Jedná se o případy, kdy objednané zboží je jedinečné.
Můžu zboží vrátit i když je všechno v pořádku, jen už o zboží nemám zájem?
Pokud je Vámi navrhnutý produkt v pořádku, bohužel, tento produkt nám už vrátit nemůžete. Jelikož jsou naše ceny velmi příznivé, už nemáme prostor na jakoukoliv výměnu zboží. I v tomto případě nás však neváhejte kontaktovat na e-mail: bhgdesign@seznam.cz a pokusíme se najít nějaké řešení.
Odstoupení od kupní smlouvy není možné jestliže bylo zboží upraveno podle vašeho přání nebo přizpůsobeno vaší osobě. Jedná se o případy, kdy objednané zboží je jedinečné.
Jak mám všeobecně postupovat při vrácení zboží?
Při jakékoliv reklamaci nás bezodkladně kontaktujte na e-mail: bhgdesign@seznam.cz Pokud se domluvíme na vrácení zboží, postupujte následovně:
1. Zboží zabalte tak, aby při jeho přepravě nedošlo k poškození.
2. Do zásilky vložte lístek s Vaším jménem, příjmením a číslem objednávky.
3. Balík zaneste na poštu. Balík musí být zaslaný doporučeně. Doručenku z pošty prosím nafoťte nebo naskenujte a zašlete nám ji společně s číslem Vaší objednávky emailem na bhgdesign@seznam.cz
Dodací Adresa:
- Lukáš Šulák
- Hovězí 526
- 756 01
- Hovězí
- Česká republika
4. Až nám zásilka přijde, zboží překontrolujeme a pokud bude vše v pořádku, rádi Vám vrátíme finance nebo vyrobíme nový produkt. Bude záležet na jakém řešení Vaší reklamace se dohodneme.
Jak mám postupovat, když jsme se dohodli na vrácení financí?
Pokud se dohodneme na vrácení financí, budeme požadovat číslo objednávky, bankovního účtu/IBAN, SWIFT kód. Následně Vám, v co nejbližším termínu, peníze vrátíme. Nejdéle však do 14 pracovních dní.
Jak mám postupovat, pokud jsme se dohodli na opětovné výrobě objednávky?
Pokud se dohodneme, že Vám objednávku vyrobíme znova, budeme potřebovat číslo původní objednávky a přesné informace, pokud je třeba na produktech něco upravit či změnit. Následně Vám vyrobíme objednávku, která by Vám měla být doručena do pěti pracovních dní.
Důležitá informace: Nikdy nám neposílejte produkty, bez toho, abyste nás předtím kontaktovali a informovali nás o Vaší nespokojenosti či požadavku. Může se stát, že vrácené produkty nedostaneme, nebudeme vědět k jaké objednávce je přiřadit apod. V tomto případě Vám nebudeme moc vrátit finance, či vyrobit nový produkt. Díky tomuto se může stát, že vy i my budeme nespokojení. Naším hlavním cílem je Vaše spokojnost. Děkujeme za pochopení.